loading...
اصلی کالا
نازیلا بازدید : 38 سه شنبه 16 مهر 1398 نظرات (0)

طراحی خمیده تلویزیون های ال ای دی، گرایشی است که بسیاری از سازندگان تلویزیون جذب آن شده اند. تلویزیون های خمیده، طراحی ظریف و فریم های باریکی دارند و توجه هر کسی را به خود جلب می کنند. ظاهر شیک و مدرن این تلویزیون های خمیده باعث شده است تا بسیاری از افرادی که قصد خرید تلویزیون را دارند، با وجود قیمت بالای این محصولات به خرید آن تمایل داشته باشند. اما عده ای هم معتقدند دلیلی وجود ندارد تا برای یک طراحی متفاوت چند میلیون تومان بیشتر هزینه کنیم. از نظر این افراد تلویزیون های خمیده فقط طراحی متفاوتی دارند و خمیده بودن آن ها به جز زیبایی و تنوع، دلیل دیگری ندارد.

اما دلیل طراحی خمیده این تلویزیون ها چیست؟

دلیل طراحی خمیده این تلویزیون ها چیست؟

آیا خمیده بودن تلویزیون ال ای دی فایده ای هم دارد؟ یا خمیده بودن آن صرفا به دلیل زیبایی و تنوع در طراحی محصول است؟ آیا این نوع طراحی تلویزیون خمیده، پشتوانه علمی هم دارد یا صرفا یک طراحی هنری است؟

تلویزیون های خمیده در سالهای اخیر به بازار وارد شدند و با ظاهر خمیده و زیبای خود انقلابی در طراحی تلویزیون ایجاد کردند. سازندگان این محصولات ادعا می کنند که تلویزیون های خمیده با ساختار چشم انسان هماهنگ تر هستند. زیرا چشم انسان کروی شکل است و یک صفحه نمایش با شکل منحنی می تواند تطابق بیشتری با دستگاه بینایی انسان داشته باشد.

این تلویزیون ها می توانند زاویه دید بیننده را بیشتر پوشش دهند و  این امکان را برای کاربر به وجود می آورند تا قسمت های بیشتری از تصویر را بدون حرکت دادن چشم یا گردن، مشاهده کند.

تلویزیون های خمیده زاویه دید گسترده تری دارند؛ این بدان معنی است که با تغییر موقعیت بیننده و تغییر زاویه دید او، کیفیت تصویر کمتر دچار تغییر خواهد شد.

  • اما مشکل این تلویزیون ها در تغییر رنگ و کیفیت تصویر در زاویه های تند نسبت به تلویزیون است.

در صورتی که شما مستقیم رو به روی تلویزیون منحنی خود نشسته باشید، تصویری فراگیر و بسیار عالی را مشاهده می کنید؛ یا به عبارتی در تصویر غوطه ور می شوید. اما اگر جایگاه خود را ترک کنید و زاویه دید خود را به سمت دو طرف تلویزیون تغییر دهید، تماشای تغییرات رنگ و کیفیت  تصویر در طرفین خمیده نمایشگر، برای شما چندان خوشایند نخواهند بود.

این مشکل در تلویزیون های تخت کمتر به چشم می خورد. البته اگر تعداد افرادی که همزمان تلویزیون را تماشا می کنند، زیاد نباشد، همه آنان می توانند در زاویه مستقیم قرار گرفته و از تجربه غوطه ور شدن در تصویر یا Immersive Vision لذت ببرند. در واقع انتخاب بین تلویزیون خمیده یا تخت، به شرایط شما بستگی دارد.

نکته دیگر این است که تلویزیون های خمیده معمولا قیمت بالاتری دارند، طراحی خمیده معمولا در مدل های پرچم دار و پرمیوم استفاده می شود؛ بنابراین طبیعی است که در اکثر موارد، خمیده بودن مساوی است با داشتن آخرین تکنولوژی ها و امکانات. اما در همه موارد این طور نیست. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید تلویزیون خمیده، مشخصات آن را به دقت بررسی کنید و با مدل های هم رده تخت مقایسه نمایید.

معرفی بهترین تلویزیون های خمیده

در این قسمت بهترین تلویزیون های خمیده از برندهای مطرح بازار معرفی می شوند. بهتر است اگر قصد تلویزیون های منحنی یا خمیده را دارید، مدل هایی با ابعاد بزرگ تر را انتخاب نمایید تا زوایه دید گسترده تری در اختیار شما قرار دهد.

تلویزیون خمیده سامسونگ 65NU7950

تلویزیون خمیده سامسونگ 65NU7950

این تلویزیون هوشمند سامسونگ با صفحه نمایشگر 65 اینچی و طراحی منحنی، یکی از زیباترین و بهترین انتخاب های شما برای تکمیل دکوراسیون منزل و فضای نشمین آن است.

اندازه 65 اینچی این تلویزیون امکان دید تصاویر در زاویه دید گسترده را به تعداد زیادی از افراد خانواده می دهد و بزرگی نمایشگر این دستگاه، حس غوطه ور بودن در تصویر را به بیننده القا می کند.

تصاویر در این مدل تلویزیون ال ای دی سامسونگ را کیفیت فوق العاده اولترا اچ دی یا 4K به نمایش در می آیند. سامسونگ 65NU7959 می تواند تصاویر کم کیفیت را ارتقا دهد. همان طور که می دانید، اکثر کانال های تلویزیونی ، تصاویر خود را با کیفیت استاندارد، پخش می کنند، این تلویزیون غول پیکر سامسونگ می تواند کیفیت تصاویر کانال های تلویزیونی را نیز ارتقا داده و آن ها را با کیفیت بالاتری برای کاربر به نمایش بگذارد.

 

سیستم عامل این تلویزیون هوشمند، مانند اکثر تلویزیون های سامسونگ، Smart Hub بوده و به شما امکان نصب بازی و برنامه مخصوص این سیستم عامل را می دهد.

سیستم صوتی اسن تلویزیون دوکاناله است و صدا و موسیقی را با توان 20 وات پخش می کند.

زیبایی این تلویزیون خمیده 65 اینچی بر روی پایه مخصوص آن بیشتر نمایان می شود، اما اگر مایل هستید، تلویزیون منحنی خود را به روی دیوار نصب نمایید، با خرید این تلویزیون می توانید آن را به روی دیوار نیز نصب نمایید.

تلویزیون ال ای دی خمیده LG  مدل  65EC970T

تلویزیون ال ای دی خمیده LG  مدل  65EC970T

ال جی از پیشگامان ساخت تلویزیون های منحنی است. مدل معرفی شده دارای ابعاد نمایشگر 65 اینچی است و برای قرار دادن در سالن های بزرگ و متوسط مناسب است.

این تلویزیون ال جی قادر است تصاویر را با کیفیت 4K به نمایش گذاشته و کیفیت تصاویر استاندارد کانال های تلویزیونی را نیز برای پخش، ارتقا دهد.

سیستم صوتی به کار رفته در این مدل از چهار کانال تشکیل شده است که می توانند با هم، صدا و موسیقی را با قدرتی فوق العاده، معادل 70 وات به گوش برسانند. این تلویزیون را توجه به ابعاد بزرگ و سیستم صوتی بسیار قدرتمند هارمن کاردن می تواند نقش یک سینمای خانگی را نیز برای شما داشته باشد.

رابط کاربری WebOS، دوربین، گیرنده دیجیتال داخلی، سه پورت HDMI، سه پورت USB، عینک سه بعدی، قابلیت اتصال به دیوار و به کارگیری تکنولوژی OLED از دیگر ویژگی های این تلویزیون منحنی ال جی است.

تلویزیون منحنی Sony مدل 55S8505C

تلویزیون منحنی Sony مدل 55S8505C

تلویزیون خمیده سونی مدل 55S8505C یکی از معدود تلویزیون هایی است که هم از قابلیت سه بعدی بهره مند هستند و هم طراحی منحنی دارند.

این تلویزیون سونی تصاویر را با کیفیت اولترا اچ دی به نمایش می گذارد و اندازه ای برابر با 55 اینچ دارد.  نرخ بازسازی تصویر در این مدل تلویزیون سونی 120 هرتز بوده که سرعت بازسازی خوبی محسوب شده و برای تماشای صحنه های اکشن و ورزشی مناسب است.

این تلویزیون 55 اینچی سونی می تواند تصاویر کانال های تلویزیونی را ارتقا داده و کیفیت آنها را با نمایشگر اولترا اچ دی خود هماهنگ کند.

این تلویزیون سونی قابلیت اتصال به دیوار نیز دارد و می توانید هم روی پایه مخصوص و هم به صورت متصل به دیوار از تماشای تصاویر با کیفیت 4K در این تلویزیون خمیده سونی لذت ببرید.

 

اصلی کالا، ارائه دهنده قیمت های مناسب و محصولات باکیفیت و مطمئن

  • فروشگاه اینترنتی اصلی کالا محلی امن و مطمئن است که محصولات بازار بانه را برای فروش در خانه شما عرضه می کند. با خرید اینترنتی تلویزیون از اصلی کالا نیازی به پیمودن راه طولانی تا شهر بانه نخواهید داشت و می توانید در خانه خود ، از تخفیف های شگفت انگیز بازار بانه برخوردار شوید.
  • محصولات اصلی کالا با ضمانت اصلی بودن ارائه می شوند و با استعلام از وب سایت سازنده به وسیله شماره سریال روی محصول، می توانید از اصل بودن محصول خریداری شده، مطمئن شوید.
  • کلیه محصولات با گارانتی 18ماهه تعمیر و تعویض قطعات ارائه می شوند.
  • پشتیبانی آنلاین اصلی کالا و همکاران پاسخگوی تلفنی، به سوالات و مشکلات احتمالی شما پاسخ می دهند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 332
  • بازدید کلی : 436